2013. augusztus 4., vasárnap

A döntés 16.fejezet

Másnap miután kipihentük a bulit. Vissza mentünk Lionel hazájába. Megkeresték a királynőt és elmondta Lionel a döntését.:
-Anyám! El kell, hogy mondjak valamit!
-Hát mondd Lionel!
-Először is tudnod kell, hogy nagyon szeretlek. És a döntésem nem azért született mert nem.
A királynő megdöbbenve nézte fiát ahogy elmondja neki,hogy hogyan döntött. De Lionel folytatta.:
-A döntésem az, hogy itt hagyom az otthonom és Gracyhez költözöm, mert szeretem.
-Lionel! Tisztában vagy avval, hogy ha egyszer ember földre költözöl sohasem költözhetsz vissza?
-Igen!
- És avval is tisztában vagy, hogy akkor le kell mondanod a trónról?
-Igen, tisztában vagyok a szabályokkal! Tudom, hogy mit csinálok. Szeretem Gracy-t, de ha nem költözöm oda lehet akkor örökre elveszítem. Én hajlandó vagyok érte bármit feladni. Azt is tudom, hogy ha az emberföldre költözöm akkor még a szárnyaimról is le kell mondanom. Örökre. De nem érdekel.
-Fiam, kérlek gondold át következő holdtöltéig! Kérlek ezt tedd meg édesanyádét! Én elhiszem, hogy szereted ezt a lány, de egy királyság sokkal fontosabb bármilyen embernél. Arra kérlek, hogy addig ameddig gondolkodsz maradj itt.
-Nekem nem! Gracy-nél fontosabb nincs számomra. És rendben, itt maradok. Egy feltétellel, ha Gracy is itt maradhat addig.
-Rendben! De akkor, addig még nem döntötted el addig tégy úgy  mintha itt élnél mint eddig és itt is maradnál! Ugyan úgy tedd a dolgod mint eddig! Mert neked is vannak kötelességeid! Nem csak nekem és a húgodnak!
-Rendben anyám! Megeszem ezt érted!
Majd elmentünk Lioenel szobájába beszélgettünk, hogy mi is legyen. Az igazat meg vallva féltem attól, hogy az anyja ráveszi, hogy maradjon. Így kérdeztem tőle.:
-Lionel! Ha mégis maradsz, akkor velem mi lesz? Én maradhatok itt veled?
-Persze! De biztosítalak, hogy nem maradok itt!
-És... ha elköltözöl hozzám, akkor vissza térhetsz ide?
-Igen, de meg van szabva, hogy mikor.
-Sajnos, ha én innen elköltözöm, akkor fél évente 1 holdtöltén térhetek vissza. Ez persze onnantól van számítva amikor elköltözöm.
-És ha maradsz? Én mikor mehetnék vissza?
-Ugyan úgy félévente.
-Lionel, ígérd meg, hogy bármi is történik mindig együtt maradunk!
-Igen! Ha kell az életemet adom fel érted.
-És amúgy ha elköltözöl, milyen feltételek vannak?
-Hát van egy pár. Az első, hogy soha nem költözhetek vissza. A második, hogy le kell mondanom a trónról. A harmadik, hogy a szárnyamról is le kell mondanom. A negyedik, hogy csak félévente jöhetek vissza. Az ötödik, hogy a halhatatlanságomról is le kell mondanom. A hatodik, hogy a varázs erőm megszűnik az ember világban. A hetedik, hogy még a költözésem előtt el kell mennem a bölcs tündérhez és gyónnom kell. A nyolcadik,hogy innom kell a szentelt  vízből. A kilencedik, hogy csak a születésem napján kapott ékszert vihetem magammal. És a tizedik, hogy még itt a varázslények földjén kell elvennem azt a személyt akit szeretek. Azaz téged.
-És erre mennyi időnk van?
-Hát ugye egy hónapot kaptam eldönteni. A telihold viszont csak pár napig van. tehát az a legbiztosabb, hogy 1 hónap múlva reggel elmondom az anyámnak, hogy költözöm. Addig abban a kis időbe a feltételeket teljesítem.
-És ha te elköltözöl, akkor ki lesz a trónörökös? a Húgod?
-Igen ő lesz. De ő addig majd nem veheti át a trónt, még férjhez nem megy.

Telt- múlt az idő Lionel abban az egy hónapban teljesítette a feltételeket, amiket még itt el kellett végeznie. Itt volt az idő, hogy elmondja az anyjának, hogyan döntött.
Megkeresték a királynőt.:
-Anyám, ebben az 1 hónapban eldöntöttem, hogy elköltözöm. Már egy pár feltételt teljesítettem is.
 Elszeretném venni Gracy-t.
-Fiam! Remélem jól döntöttél! Akár  mi is történjen tudd, hogy én szeretlek nagyon, de ide vissza többet nem költözhetsz!Légy boldog! Én azt kívánom! Még ma meghirdetem, hogy esküvőd lesz. Melyik nap szeretné elvenni?
-Még ma!
A királynő ki is hirdette.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése