2010. július 25., vasárnap

A titokzatos fény 1.fejezet

1. Fejezet




Pont éjfél volt mikor megtörtént velem.Én feküdtem az ágyamon, de valamiért nem tudtam elaludni.Ezért felkeltem megmosakodni.Épp mikor oda értem a fürdőszoba ajtajához a szobámból hallottam hogy leesett valahonnan valami.Nagyon megrémültem.Mikor vissza értem nem láttam semmit.Egyszer csak mögöttem megint hallottam valamit. Mikor megfordultam akkor kiderült hogy csak a macskám játszik a játék egerével.
-Jólvan, nyugi Gracy ez csak a macskád.-gondoltam magamban...
Másnap mikor iskolába mentem elmeséltem ezt mind, a legjobb barátnőmnek Mary-nek.Mikor végig mondtam ő csak nevetett.5 percel később megszólal Mary.
- Ma nem megyünk el a Discóba?
-Oké, mennyünk...Válaszoltam rá.
Este mikor oda értünk, bementünk.Már nagyon benne voltunk a bulizásba mikor egyszer csak egy fehér fény jelent meg előttem úgy kb 10 méterre.Az a fény egyszerűen úgy vonzott engem éreztem hogy hív.Megráztam a fejem.Gondoltam magamban ,hogy ez biztos azt jelenti ,hogy ideje haza menni.Így elköszöntem Mary-től.:
- Bocsi Mary. Most mennem kell.
Másnap megnézem a postát, és fura módon egy hajó útat nyertem benne a jeggyel. Furcsáltam, hisz nem is jelentkeztem sehova.
Godoltam magamaban:
-Ez az út megnyugtatna.Elfogadom, mehetünk!
Mikor oda értem a hajóra ugyan úgy láttam azt a fényt, valahogy éreztem hogy ez csak az a fény lehet amit legutóbb a Disco-ban láttam.A hajó már 1 órával ezelőtt elindult, de még mindig nagyon izgatott voltam.Este mikor már a kabinomban voltam hallottam valamit.:
-Gracy,Segítened kell!Segíts nekem!
Egyből kinyitottam a szemem.Nem láttam senkit.Gondoltam magamban:
-Biztos csak képzeltem.
Próbáltam újra aludni, de újra meghallottam.:
-Segíts nekem Gracy!Kérlek, segíts!
Megint kinyitottam a szemem, de nem láttam senkit. Kimentem a levegőre.Akkor éreztem hogy van valaki vagy valami a hátam mögött.Szép lassan megfordultam, és megint fényt láttam.Egyszer csak ki jött a fényből egy lány.
És azt mondta:
-Gracy!Velem kell jönnöd!
-Mi?
-Gyere!
-Minek?
-Mert, te vagy az egyetlen reményeünk Gracy!
-Mi?Az egyetlen remény?Hogy én?
-Kérlek Gracy! Csak te tudsz segíteni!
-De én, én csak egy átlagos lány vagyok. Nem tudnék segíteni.
-De Gracy, csak te tudsz segíteni.Csak benned van meg az az erő ami kell neknekünk.
-De hisz azt se tudom, hogy ki maga.
-A nevem Aqua.A királynőt szolgálom.
-Milyen királynőt?
-A varázslények királynőjét.
-A varázslények királynőjét?
-Igen.
-De hisz nem is...
-Ki ne mondd azt a szót!Kérlek!
-Mért?
-Mert ha kimondod akkor valami rossz fog történni.
-Milyen rossz dolog?
-Azt nem tudni.Mindig más.
Mikor ezt meg hallottam, az anyám jutott eszembe.Minden össze kavarodott bennem.És arra gondoltam, hogy jó lenne újra látni őt.
Nagyon benne voltam már a gondolkodásba mikor újra megszólalt.:
-Kérlek tarts velem!
-Hova megyünk?
-Majd meglátod,most kérlek add a kezed!
Megfogtam a kezét.Mikor hozzá értem, éreztem hogy ő nem ember, benne olyan varázslat folyt.Mikor egyre közelebb, és közelebb mentünk a fényhez olyan mágneses erőt éreztem.Mintha egyszerűen vonzana az a fény...Borzasztó volt.
Amikor már alig 2 méterre voltunk a fénytől, egyszer csak beszippantott minket mint egy örvény.Alig 1 másodperc alatt oda értünk.Mikor kinyitottam a szemem egyszerűen nem hittem a szememnek.

4 megjegyzés: