2010. július 26., hétfő

Varázslények földje 2.fejezet


2. fejezet


Minden olyan varázslatos volt.Mindenütt valamilyen lények voltak.Az első lény amit megláttam az egy tündér volt.Ott állt mellettem.Aqua volt az.Megdöbbentem, mikor a hajón voltunk nem volt szárnya.És megkérdeztem tőle.:
-Mi ez a hely?É-és ki vagy te?
-Ez a hely a Varázslények földje.És Aqua vagyok, egy tündér.
-Egy tündér?De a hajón nem volt szárnyad.
-Mert csak itt van szárnyunk.
-Oh, értem már.
-Gyere, megmutatom a szobád.
Másnap mikor felébredtem az jutott eszembe, hogy körül kéne nézni ezen a helyen.Mikor lementem az erdőbe sok kis tündért láttam.Nevettem. Mikor közeledtem megláttak és elmenekültek.Biztos azt hitték , hogy bántani akarom őket.Pedig csak megismerkedni akartam velük.De ezt az élményt, hogy láttam mini tündéreket mindig megtartom magamnak.Mert ilyen csodálatos dolgot még életemben nem láttam. Fúrcsálltam, hogy ez pont velem történik meg.De nem baj. Mert én szerencsésen megyek majd innen haza.Remélem egyszer az is befog következni.Igaz még csak tegnap jöttem de már is hiányzik a legjobb barátnőm Mary. Ha innen kijutok mindent elfogok neki mondani.Igaz lehet, hogy kifog nevetni, de nem baj.Nekem az a fontos, hogy kitudjam önteni a lelkem valakinek.Jó lenne ha az anyukámnak mondhatnám el ezt mind.De sajnos az apámmal együtt mikor még 10 éves voltam autó balesetben meghaltak.Most már felnőttem betöltöttem 17 éves koromat és itt vagyok ezen a varázs szigeten.Mi is a neve ennek a szigetnek vagy minek?Ah tudom már Varázslények földje.Köszönöm ,hogy befogadtál.Mikor benne voltam már nagyon a csodálkozásba a távolból hangokat hallottam.:
-Graaacyy!
Félpercen belül megint hallottam a nevem.:
-Graaacyy!
Vissza szóltam.:
-Igeen? -Merre vagy? -Az erdőben vagyok! -Ne!! Gyere ki onnan!Ott veszély leselkedik rád! Amint meghallottam elkezdtem kifele futni az erdőből.Futás közben azt hittem , hogy Aqua kiabált nekem.De mikor kiértem az erdőből nem volt sehol senki.Megrémültem.Hirtelen azt hittem, hogy itt hagytak engem.Bementem a városházára és mindenki ott volt.Oda mentem Aqua-hoz, és elmondtam neki mi történt.Ő azt mondta nekem ,hogy ő már reggel 9.00 óra óta itt van. Nem értettem mi történik velem.
-És a többiek?Mondtam Aqua-nak.
-Mi van a többiekkel?válaszolta rá.
-Ők mióta vannak itt?
-Vannak akik már előttem ideértek, vannak akik utánam nem sokkal jöttek.Nem tudok arról, hogy valaki meglógott volna egy kis időre.Hisz minden ajtónál őrök vannak.
-Értem.De hisz Biztos vagyok abban hogy valaki keresett engem.Hallottam!Meg nem egyszer mondta a nevem.
-Én elhiszem Gracy amit mondasz de tényleg mindenki itt volt benn.
-Akkor ki volt,ha nem te?És honnan tudta a nevem?
-Nem tudom ki volt.De az biztos, hogy csak a városbeliek tudják a neved.
-Értem.Akkor én most megyek...Szia!
-Szia Gracy!
Mikor vissza mentem a szobámba.Azon töprengtem ,hogy vajon ki lehetett az aki szólongatott.Már vagy félórája ezen töprengtem, mikor újra meghallottam a nevem.:
-Gracy!
Azonnal megfordultam, de nem láttam senkit.Valahonnan ismerős volt a hang, de nem tudtam ki volt.Olyan érzésem támadt, mintha egy család tagom lett volna.
És megint megszólalt.:
-Gracy!
-Ki az?Válaszoltam vissza.
-Segíts!Gracy!Segítened kell!
Mikor próbáltam rá jönni, hogy ki volt az aki a nevemet mondta, egyszer csak Aqua kiabált.:
-Gracy!
-Mondd!
-Minden rendben oda fenn?
-Persze, miért?
-Csak mert azt hallottam, hogy beszélsz valakihez.
-Oh, semmi, csak képzelődtem.
-Rendben.Őőő,és Gracy!
-Tessék!?
-Este lesz ünnepség. Gyere ha akarsz.
-Rendben.
Este 8 órakor elkezdtem készülődni mikor hirtelen megszédültem.
Nyugtattam magam.:
-Nyugi Gracy, csak megörültél.
Mikor lementem az udvarra ott várt engem Aqua.És azt mondta.:
-Szép vagy Gracy!
-Köszönöm! Válaszoltam rá.
Mikor már javában folyt az ünnepség és mulattunk,nevettünk, ettünk,ittunk egyszer csak olyan érzésem támadt, hogy ideje lesz elmenni aludni, hisz már nagyon elfáradtam.
Az óra 23.55-öt mutatott ilyen kór.
Így hát elköszöntem Aqua-tól és a többiektől.
-Őőőő, Aqua!
-Mondd Gracy!
-Baj ha én most elmegyek lefeküdni?
-Nem, menj csak!
-Oké,Hát akkor sziasztok!
-Szia!Mondta Aqua és a többiek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése